اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مسیر پیشرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: زمان مدیریت خانم طاهریان اقدامات بسیاری انجام شده و از امروز با حضور آقای جلیلیان اداره حقوقی قوت و سرعت بیشتری برای انجام امور ادامه دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: دکتر هاشمی جواهری در مراسم معارفه رییس اداره حقوقی و املاک اداره کل با اشاره به تنوع مباحث حوزه امور حقوقی در اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: انصافا این مسوولیت کار سنگینی است و در زمان مدیریت خانم طاهریان اقدامات بسیاری انجام شده و از امروز با حضور آقای جلیلیان اداره حقوقی قوت و سرعت بیشتری برای انجام امور ادامه دهد.

وی با تاکید بر اهمیت اداره حقوقی، اضافه کرد: در ورزش کار، کار حساسی است و فضای بسیار ویژه ای در امور حقوقی وجود دارد، خانم طاهریان در این ۱۸ سال هم زحمت کشیده اند و هم تجربه کسب کرده اند.

دکتر هاشمی جواهری یکی از مباحث مهم که نیازمند پیگیری هست را موضوع مسکن همکاران دانست و ادامه داد: به خاطر تاکیدات ریاست جمهوری و اهمیت موضوع خصوصا باتوجه به اینکه حقوق کارکنان ورزش و جوانان استان به نسبت پایین بوده امیدواریم با تحقق مسکن کارکنان جبران خوبی برای کمی دریافتی ها باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم محمد جلیلیان زحمتی به عنوان رییس اداره حقوقی و املاک اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.