حضرت زینب (س) افتخار بانوان جهان هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان حضرت زینب (س) افتخار بانوان جهان دانست و فرا رسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: دکتر هاشمی جواهری در مراسم جشن میلاد بی بی زینب (س) با اشاره به اینکه بسیج نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد، اظهار داشت: بسیج که از بدنه مردم است در اغتشاشات اخیر شهدایی را برای امنیت کشور تقدیم کرد.

وی با اشاره به نقش والای حضرت زینب (س)، یادآور شد: ایشان افتخار بانوان جهان هستند، حضرت زینب (س) برای خدا قیام کردند و‌ خواسته سالار شهیدان را تکمیل کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: امشب شب حساس برای جامعه ما است، از یک طرف نفوذ و قدرت ورزش را نشان می دهد، آمریکا و دشمنان ما از هر فرصتی سواستفاده می کنند تا تلاش می کنند تا در کشور ما اغتشاشات ایجاد کنند اما مردم عزیز تا به امروز اگر گلایه ای هم داشتند با بصیرت عمل کردند.

دکتر هاشمی جواهری با تاکید بر اینکه همه مسوولین می خواهند لطمه ای به شور و نشاط اجتماعی مردم وارد نشود، اضافه کرد: ساعت ۲۴ بازی امشب تمام می شود و امیدوارم بازی امشب به نفع ایران تمان شود و سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه شود.

وی گفت: هیچ پدیده ای مانند ورزش نمی تواند سبب ایجاد شور و نشاط شود و چنین قدرتی داشته باشد که بتواند همه نگاه ها را به خود جلب کند، مردم برای پیروزی امشب تیم ملی دعا می کنند و دعای یک ملت پشت تیم ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان متذکر شد: در کنار هم باید کم و کاستی ها را رفع کرده و نقاط قوت را ارتقا دهیم.