حضور ۵۸ تیم از توابع خواف در مسابقات جام پرچم خراسان رضوی

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی از حضور ۵۸ تیم روستایی از توابع خواف در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم این استان به عنوان بالاترین تیم های شرکت کننده از یک شهرستان در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: محمدرضا خوش باطن با اشاره به اینکه مسابقات مینی‌فوتبال در سطوح شهرستانی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مینی‌فوتبال جام پرچم با هدف شناسایی استعدادهای ورزش فوتبال در زمین‌های چمن مناطق روستایی انجام شد.

وی در خصوص این رقابت ها بیان کرد: این دوره از رقابت‌های مینی‌فوتبال جام پرچم روستاییان شهرستان‌های جنوبی خراسان رضوی که به میزبانی خواف و در زمین چمن وحدت این شهر برگزار شد، با قهرمانی تیم روستای کاج درخت تربت‌ حیدریه به پایان رسید.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی عنوان کرد: این رقابت یک روزه با حضور ۶ تیم برگزار شد و در بازی نهایی تیم روستای کاج درخت تربت‌ حیدریه با نتیجه سه بر یک بر تیم روستای بهدادین شهرستان خواف غلبه کرد و با ایستادن بر سکوی قهرمانی به مرحله نهایی استان صعود کرد.

خوش باطن افزود: نماینده هیات استان در برگزاری مسابقات را فرزاد صادقی از تربت‌ جام و سرپرستی آن را خداداد خوشدل از خواف بر عهده داشتند.

وی با بیان این‌که تیم‌های روستاهای بهدادین و ابراهیمی از توابع خواف به ترتیب دوم و سوم شدند، افزود: ۳۰ هزار تیم در کل کشور و ۸۰۰ تیم در خراسان رضوی در مسابقات جام پرچم شرکت کردند که ۵۸ تیم از مناطق روستایی خواف در رقابت‌های مینی‌فوتبال این رقابت‌ها حضور داشتند

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تعداد تیم را در مسابقات مینی‌فوتبال خراسان رضوی داشت، بیان کرد: این مسابقات در مراحل قبلی نیز برگزار شده بود که از ۵۸ تیم شرکت کننده خواف، ۲ تیم از روستاهای ابراهیمی و بهدادین به رقابت‌های جام پرچم لیگ منطقه یک خراسان رضوی راه یافتند.