معرفی قهرمانان مسابقات «جام پرچم» خراسان رضوی در مناطق ۴ و ۶

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی از معرفی قهرمانان مرحله منطقه ای مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در مناطق ۴ و ۶ در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدرضا خوش باطن اظهار کرد: مرحله اول مسابقات درون بخشی و مرحله دوم رقابت های بین بخشی، مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در دو بخش آقایان و بانوان طی مدت دو ماه برگزار شد.

وی افزود: مرحله سوم این رقابت ها نیز بر اساس قرعه کشی انجام شد و نمایندگان شهرستان ها در بخش آقایان در ۶ منطقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی بیان کرد: در این رابطه مسابقات منطقه چهار استان شامل شهرستان های کلات، سرخس، فیروزه، نیشابور، احمد آباد و رضویه مشهد به میزبانی فیروزه برگزار شد.

خوش باطن با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ گروه برگزار شد، گفت: از گروه الف، تیم روستای رضویه و از گروه ب، تیم روستای حسین آباد از بخش مرکزی مشهد به فینال راه پیدا کردند که در بازی نهایی تیم روستای حسین آباد با غلبه بر حریف خود قهرمان منطقه ۴ شد.

وی با اشاره به برپایی مسابقات منطقه ۶ خراسان رضوی به میزبانی فریمان، تصریح کرد: این رقابت ها با حضور تیم های روستایی از شهرستان های تربت جام، تایباد، صالح آباد، فریمان و باخرز برگزار شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی افزود: این رقابت‌ها به صورت دوره ای انجام پذیرفت که در نهایت شهرستان صالح آباد به مقام قهرمانی منطقه ۶ استان دست یافت و به فینال مسابقات راه پیدا کرد.