حسين زاده: با تمام توان براى كسب پيروزى به ميدان مى رويم

كاپيتان تيم بسكتبال آويژه صنعت پارسا مشهد گفت: شرايط تيم خوب است، می خواهیم روند تيم را به روند خوب قبلى برگردانيم و انشالله با پيروزى در ديدار فردا شروع مى كنيم و تا پايان فصل با عملكرد خوب، به نتايج دلخواه دست پيدا خواهيم كرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حامد حسين زاده، آسيب ديدگى بازيكنان را يكى از عوامل عدم كسب نتايج مطلوب در دور برگشت دانست و افزود: درست است كه در دور برگشت نسبت به دور رفت نتايج ضعيف ترى گرفتيم اما در كنار اشتباهات فردى، آسيب ديدگى بازيكنان هم بى تاثير نبود و همين آسيب ديدگى ها يكى از دلايلى بود كه نتوانستيم نتيجه لازم را كسب كنيم .

وى با اشاره به ديدارهاى باقى مانده، ادامه داد: هرچند از جايگاهمان رضايت نداريم ولى هنوز اتفاق خاصي رخ نداده كه نشود جبران كرد، چراكه پنج بازى از دور برگشت باقى مانده و بعد هم وارد مرحله گروهى مى شويم لذا فرصت كافى براى كسب جايگاه مناسب تا قبل از پلى آف را داريم.

كاپيتان تيم ليگ برترى استان در خصوص ديدار روز دوشنبه با تيم رعد پدافند هوايى گفت: تيم رعد تيم جوان، دونده و با انگيزه اي است هر چند، دور رفت اين تيم را در تهران شكست داديم اما پيروزى در دور رفت تضمينى براى موفقيت در بازى برگشت نيست و ما با تمام توان به ميدان مى رويم تا با پيروزى در اين ديدار جايگاه بهترى در جدول كسب كنيم.

گفتنى است؛ هفته هجدهم ليگ برتر بسكتبال كشور روز دوشنبه برگزار مى شود و تيم آويژه صنعت پارسا از ساعت ١٦ در خانه بسكتبال مجموعه ورزشى سجاد مشهد ميزبان تيم رعد پدافند هوايى تهران خواهد بود.