باید تمام ظرفیت‌های استان را پای کار آوریم

سرپرست هیات ورزش‌های رزمی خراسان رضوی گفت: چالش‌ها ویژه یک شخص نیست یک مجموعه باید تلفیقی از حوزه فنی، تخصصی و مدیریتی باشد، باید به نحوی حرکت کنیم که ظرفیت‌های استان را پای کار آوریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسن رمضان‌زاده در نشست با روسای هیات‌های رزمی شهرستان‌ها اظهار کرد: هر کدام از ما در جایگاهی که قرار داریم عهده‌دار وظیفه قانونی و شرعی هستیم، وظیفه قانونی ما از جهت خدمت مطلوب حائز اهمیت است و از طرفی نیت‌های ما به کار ما ارزش می‌دهد.

سرپرست هیات ورزش‌های رزمی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جایگاه انسان را خداوند به او عطا می‌کند، بیان کرد: هدف ما سربلندی رزمی استان است، وظیفه ما این است که تمام ظرفیت‌های خود را در این عرصه به کار گیریم، ما بسیار عقب هستیم ضمن اینکه باید هیات‌های شهرستان‌ها جانی تازه بگیرند، برنامه خود را براساس الگوی کاری تدوین می‌کنیم.

رمضان‌زاده بااشاره به اینکه باید در برنامه‌ریزی خود تنوع داشته باشیم، عنوان کرد: باید از ظرفیت‌ها و شرایط بهره برد، در فدراسیون‌ها استعداد جمعیتی ما نسبت به بقیه در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

سرپرست هیات ورزش‌های رزمی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های خود در این هیات اعلام کرد: اولین برنامه ما ایجاد ساختار است باید مسیر و مقصد را مشخص کنیم ضمن اینکه باید تمام شهرستان‌ ها مانند نیشابور پیشرفت کنند.

رمضان‌زاده گفت: دومین مساله‌ای که باید به آن بپردازیم، درآمدهای پایدار است، اگر شهرستانی می‌خواهد مسابقه‌ای برگزار کند دست و پای ما نلرزد، سومین برنامه ما پالایش فنی است.