ورزش جذابیتی دارد که مردم حاضر هستند برای آن هزینه کنند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزش جذابیتی دارد که مردم حاضر هستند برای آن هزینه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر سید علی اکبر هاشمی جواهری در مراسم اختتامیه ششمین دوره لیگ تیراندازی استان اظهار کرد: ظرفیت های ورزش هنوز درست توسعه پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش جذابیتی دارد که مردم حاضر هستند برای آن هزینه کنند، ادامه داد: ورزش همگانی تیراندازی به گونه ای است که مردم دوست دارند آن را انجام دهند و لذت ببرند، اما فرهنگ سازی لازم انجام نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: ورزش در دنیا به گونه ای است که حتی صنعت را نیز حمایت می کند.

دکتر هاشمی جواهری گفت: اگر سالن های تیراندازی نمی توانند هزینه های را تامین کنند یک اشکالی است که به این ورزش وارد است.

وی با اشاره به لزوم قرار گرفتن تابلوهایی از قهرمانان ورزشی در قسمت نرده های ورودی اداره کل ورزش و جوانان استان، بیان کرد: قهرمانان باید دیده شوند تا انگیزه لازم را برای ادامه مسیر کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به لزوم ریل گذاری برای حضور بیشتر مردم در ورزش و به خصوص تیراندازی، افزود: به نظرم روزانه تعداد زیادی از مردم هستند که برای حضور در سالن های تیراندازی هزینه می کنند، اما ما باید این مسیر را برای آنها مشخص کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از استاد ((محمد سرگلزایی جوان )) ورزشکار و مربی پیشکسوت تیراندازی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اعضای هیات تیراندازی استان و ورزشکاران و مربیان این رشته تجلیل شد.