پایان مرحله اول لیگ دوچرخه‌ سواری استقامت خراسان رضوی

مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری استقامت گرامیداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در روز پایانی مرحله اول  رکابزنان در ماده استقامت جاده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مجید طهوریان‌ عسکری رئیس هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسابقات استقامت جاده خراسان رضوی در فصل ۱۴۰۲ مزین به یاد و نام ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می شود، گفت: این مرحله از مسابقات استقامت در روز اول، در ماده تایم تریل انفرادی و در روز پایانی در ماده استقامت جاده و به مسافت ۵۴ کیلومتر در بزرگراه کنارگذر شمالی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از این رشته مسابقات، گفت: در صدد هستیم تا با جلب حمایت مجموعه سپاه استان تیم دوچرخه‌سواری مقاومت را در ماده های جاده و سرعت، راه اندازی کنیم تا ظرفیت بی نظیر رکابزنان و قهرمانان در قالب تیم استان مورد استفاده قرار گیرد.

سردار غفورپور مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز در آیین اختتاميه مرحله اول ضمن تقدیر از اقدام شایسته هیات در نامگذاری این مسابقات به نام ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی، گفت: حضور ورزشکاران در مسابقه امروز باعث پاسداشت ارزش های انقلابی و زنده نگه داشتن نام شهدا بود و پیشنهاد ارائه شده در خصوص راه اندازی تیم مقاومت استان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نیز از مادر شهید مدافع حرم سید محمد حسین زاده تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مرحله از مسابقات استقامت هادی مجاهدی مقام اول، امتیاز کریمی مقام دوم و مسعود پورهمتی مقام سوم را کسب کردند و به داوود محمدآبادی، سپهر خانی و کوروش قراگوزلو به عنوان نفرات چهارم تا ششم نیز جوایزی اهداء شد.