عزت و امنیت کشور مدیون رشادت شهدا است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پیامی ضمن گرامیداشت روز شهدا، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری و رشادت شهدای والا مقام انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید، چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا؛ طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از والاترین دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب و استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و کارکنان خدوم و پرتلاش آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت گفته و از آستان خداوند قادر متعال، مسئلت دارم توفیق تداوم راه و آرمان شهیدان والامقام را به ملت شهیدپرور ایران خاصه مردم دیندار و ولایتمدار خراسان رضوی و جامعه ورزشی استان عطا فرماید.

سید علی اکبر هاشمی جواهری

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی