میزبانی سرخس از اردوی تیم هندبال نوجوانان استان/ چمن مصنوعی روستای یازتپه بهره برداری شد

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس گفت: به منظور آماده سازی تیم هندبال نوجوانان خراسان رضوی، اردوی تیم استان به میزبانی سرخس برپا می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، عیسی صدری فر درباره برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت حدود ۷ برنامه فرهنگی ورزشی در سرخس تدارک دیده شده که میزبانی این شهرستان از اردوی تیم هندبال نوجوانان استان از جمله آن است.

 وی بیان کرد: چمن مصنوعی روستای یازتپه نیز در پنجمین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۸۵۰میلیون تومان با حضور مسئولین افتتاح شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس اضافه کرد: در رشته دو و میدانی میزبان ۲۰ دختر و ۱۳ پسر از سطح استان برای برگزاری مسابقات خراسان رضوی بودیم.

صدری فر خاطرنشان کرد: در هفته دولت بازی‌های بومی محلی از جمله هفت سنگ، دو ۴۵ متر و ۱۴.۹ متر در مرکز دهستان‌های پس کمر و بزنگان نیز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان و همزمان با هفته دولت مسابقات دوچرخه سواری و تیراندازی با حضور جوانان در دو بخش دختر و پسر شهرستان برپا شد؛ همچنین در این ایام در رشته کشتی باچوخه میزبان ۳۰ ورزشکار در رده‌های سنی مختلف با حدود ۳۰۰ تماشگر از سطح شهرستان بودیم.

انتهای پیام//