پرچم کشتی خراسان همواره برافراشته بوده است/تلاش برای ارتقا کشتی در خراسان رضوی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامي گفت: پرچم خراسان رضوی در کشتی نه تنها در ایران بلکه در دنیا همواره برافراشته بوده است و همه جهان به کشتی خراسان افتخار می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،  حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جمع پیشکسوتان کشتی استان اظهار کرد: ورزش کشتی همواره پرچم عزت ایران را برافراشته نگه داشته و در این راستا از همه افتخار آفرینان این عرصه قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان کشتی کوهی از مدیریت و تجربه هستند و به مدیران کشتی توصیه می‌کنم از ظرفیت این عزیزان استفاده کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامي خاطر نشان کرد: پرچم این شهر در کشتی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بلند بود و همه جهان به کشتی مشهد افتخار می‌کردند.

پژمانفر افزود: امروز با استفاده از تجربه و حمایت پیشکسوتان می‌توان مجدد به نقطه اوج رسید .

وی تصریح کرد: در ارتباط با حمایت از ورزش خراسان هم با وزارت ورزش و جوانان و هم با اداره کل ورزش و جوانان خراسان صحبت‌های مفصلی شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامي بیان کرد: کشتی مشهد همواره جلوتر از مازندران و سایر شهرها بود؛ اما بدلیل عدم‌ هم افزایی و همکاری هم اکنون روزگار خوشی را تجربه نمی‌کند.

پژمانفر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و کار درست چراغ کشتی مشهد را پرفروغ و مجدد برای کسب مدال‌های رنگارنگ در رده‌های سنی مختلف تلاش کنیم.

انتهای پیام//