سکونشینان مسابقات تکواندو خردسالان دختر خراسان رضوی مشخص شدند

با پایان مسابقات آزاد قهرمانی خردسالان استان خراسان رضوی، دختران سکونشین این رقابت ها مشخص و معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسابقات آزاد قهرمانی خردسالان تکواندو خراسان رضوی در بخش دختران در رده کمربند قرمز-مشکی با حضور 71 شرکت کننده از شهرستان های استان در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در وزن اول نیلوفر کمال مهریزی و یاسمین مرحمتی قهرمان و نایب قهرمان شدند ومهرسا صالحی و نجمه کامکار مقام سوم مشترک  را بدست آوردند و در وزن دوم، دنیا آرنده و ستایس سلیمانی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند؛ همچنین در وزن سوم الناز محمدنژاد قهرمان شد، کیانا بیات، رتبه دوم و آسنات صبوری و زینب عارف خانی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن چهارم نیز ریحانه جعفری مقام اول، مرسانا فیضی، مقام دوم، زهرا فاتح نوقابی و مائده فلاح مقام سوم مشترک را کسب کردند؛ همچنین در وزن پنجم نازنین زهرا نخعی و النازخانچونی قهرمان و نایب قهرمان شدند و فائزه طاهونچی و ستایش حسن زاده مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن ششم مونا نمازی مقام اول،هستی یعقوبی اول مقام دوم ویکتا خالق پناه و کیمیا سادات حسینی مقام سوم مشترک را کسب کردند؛ همچنین در وزن هفتم اسماء ساریان نژاد قهرمان شد و یگانه رمضان پور مقام دوم، کوثر بهشتی مارشک و رقیه مشکانلو مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در وزن هشتم نیز به ترتیب نگار بهادری مقدم، محیا انجیدنی و آرمیتا صادقی و آیدا کدخدایی رتبه های برتر را کسب کردند، در وزن نهم حدیث صفدری نسب، الناز میرزاپور حاجی مقام دومم و فاطمه دشتی طرقی مقام سوم را بدست آوردند؛ همچنین در وزن دهم نازنین فاطمه چشم آغی، تانیا غلامی، مانیا کیان و یگانه اسدی حائز رتبه های برتر این دوره از مسابقات شدند.

 

انتهای پیام//