حسین زاده، نماینده ورزش ایران در دوره ارشد کمیته بین المللی المپیک 

رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو جهت حضور در دوره ارشد کمیته بین المللی المپیک راهی آلمان شد.

 به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دوره ارشد مطالعات المپیک توسط کمیته بین المللی المپیک به میزبانی دانشگاه کلن آلمان برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورها از سراسر جهان به کمیته بین المللی المپیک و دانشگاه کلن آلمان معرفی و سپس با بررسی رزومه، مهارت ها و توانمندی ها فقط ۲۹ نفر از کشورهای مختلف گزینش و انتخاب شدند.پ

حسین حسین زاده، رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی و دبیرکل پیشین فدراسیون پس از گذراندن مراحل مختلف برای حضور در این دوره به IOC معرفی شده و امروز راهی آلمان شد.

کمیته ملی المپیک جهت انتخاب نماینده ایران طی فراخوانی از مدیران ارشد همه فدراسیون های ورزشی جهت شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه دعوت بعمل آورد که حسین زاده دبیرکل وقت فدراسیون نیز به نمایندگی از تکواندو ایران در آزمون شرکت نمود.

پس از طی مراحل مختلف و تست زبان خارجه ۶ نفر از تمام فدراسیون ها جهت گزینش نهایی انتخاب شدند و پس از ارزیابی پایانی عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو با کسب رتبه نخست بعنوان نماینده ورزش ایران برای شرکت در این دوره سولیداریتی انتخاب و به آلمان اعزام می شود.

انتهای پیام//