تجلیل از ورزشکار خراسانی که از رویارویی با رژیم صهیونیستی خودداری کرد

از دختر تکواندوکار خراسان رضوی و دارنده مدال طلای تکواندو جهان در جهت عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی تقدیر و تجلیل شد.

ریحانه امام‌دادی در گفتگو با روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: حدود 10 سال است که تکواندو را شروع کردم و توانستم اولین مدال خود را در سن 14 سالگی کسب کنم.

وی با اشاره به پرداختن به رشته تکوندو از 8 سالگی بیان کرد: در سن 14 سالگی در مسابقات نونهالان کشور مدال برنز کسب کردم و در ادامه دو مدال برنز و یک مدال نقره کشور را در رده سنی نونهالان و در مقطع کیورگی بدست آوردم.

دختر تکواندوکار خراسان رضوی تصریح کرد: پس از این مسابقات به تیم ملی نونهالان راه یافتم و مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را در سال 2019 در کره جنوبی کسب کردم.

امام‌دادی اضافه کرد: پس از این مسابقات در رده سنی نوجوانان به رقابت پرداختم و در بخش کیورگی قهرمان کشور شدم.

وی ادامه داد: آن سال به تیم ملی راه پیدا کردم و بعد از چند ماه حضور در اردوی تیم ملی، قرار شد به مسابقات جهانی بلغارستان اعزام شویم؛ در دور اول این بازی‌ها قرعه من با ورزشکار رژیم صهیونیستی افتاد که از مبارزه با این رژیم خودداری کردم.

دختر تکواندوکار خراسان رضوی عنوان کرد: پس از این رقابت‌ها در رده بزرگسالان حاضر شدم و هم اکنون با تیم آکادمی ویسی تمرین می‌کنم؛ در این رابطه در سال گذشته توانستیم در لیگ برتر تکواندو بانوان رتبه سوم را کسب کنیم.

امام‌دادی در خصوص انگیزه خود از عدم مبارزه با ورزشکار رژیم غاصب اسرائیل گفت: ما همیشه شاهد ظلم و ستم این رژیم جنایتکار به مردم مظلوم غزه بوده‌ایم و این روزها نیز شاهد این نسل کشی هستیم.

وی افزود: ما این رژیم غاصب را به رسمیت نمی‌شناسیم و با توجه به ظلم و ستم از سوی این رژیم، حاضر به رقابت با آنها نشدم.

طی مراسمی با حضور علیرضا تاج فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی این بانوی ورزشکار تقدیر و تجلیل شد.