برگزاری کلاس مربیگری فوتبال ویژه مربیان حاشیه شهر مشهد

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری فوتبال مخصوص مربیان حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محسن حیدری دراینباره اظهار کرد: با وجود برگزاری دوره‌های مختلف، بی‌شک این کلاس یکی از مهمترین فعالیت‌های هیات فوتبال خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس در شهرستان‌ها همیشه در اولویت بوده، افزود: یکی از افتخارات هیات فوتبال خراسان رضوی این است که در دور افتاده‌ترین شهرستان‌های این استان کلاس برگزار کرده ویکی از اولویت‌ها و من برگزاری کلاس‌ها در مناطقی دورتر از مرکز شهر مشهد بود.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی ضمن قدردانی از از اداره ورزش‌ و جوانان و شهرداری بابت همکاری‌های لازم بیان کرد: این همکاری و هماهنگی موجب انجام کارهای بزرگ در عرصه فوتبال خواهد شد برگزاری اینگونه کلاس‌ها باعث خواهد شد که مسوولان به دور از حب و بغض به وظایف خود برسند و به فکر خدمت به جامعه هدف خود باشند.

حیدری خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش آقای ضرابی، مسوول کمیته آموزش هیات و همراهی مدرسان شاهد برگزاری کلاس‌های بیشتر در هر دو بخش بانوان و آقایان در حاشیه شهر مشهد باشیم.

وی ادامه داد: توجه به همه مناطق مشهد نباید فقط در شعارها و تبلیغات انتخاباتی نباشد و در اجرا نشان دهیم تمام مناطق مشهد به یک میزان برایمان حائز اهمیت است.