ظرفیت بزرگ خراسان رضوی در ورزش بانوان/ در تخصیص بودجه بین آقایان و بانوان دیوارکشی نشود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان گفت: باتوجه به گستردگی جغرافیایی خراسان رضوی، این استان ظرفیت بسیار زیادی در ورزش بانوان دارد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مریم کاظمی پور در نشست تخصصی ورزش بانوان خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مورد تاکید‌مقام عالی وزارت گفتمان در شهرستان‌ها است و این گفتمان قطعا کمک کننده به ورزش کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: از اتفاقات مهم در چند سال اخیر اختصاص دو بند بودجه برنامه هفتم و اضافه شدن این بندها به احکام ورزش و جوانان است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: با مدیریت کردن این احکام چه در سطح وزارت و چه در سطح ادارات کل استان‌ها بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

کاظمی پور ادامه داد: در کشور ما غول آمایش سرزمینی گم شده و با پیدایش این موضوع می‌توانم ساختار هیات‌های ورزشی را به درستی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی است، تصریح کرد: با برنامه ریزی هدفمند و همکاری بین بخشی می‌توان به توسعه ورزش همگانی کمک کرد و نتیجه توسعه ورزش همگانی، پیشرفت ورزش قهرمانی کشور خواهد بود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: آمایش سرزمینی در بسیاری از استان‌های کشور مغفول مانده و این کار باید علمی و پژوهشی جلو رود.

کاظمی پور اظهار کرد: ذره‌بین بزرگی روی خراسان رضوی وجود دارد و حتی کوچک ترین مسائل در این استان به جریانات رسانه‌ای داخلی و بین المللی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو هفته آینده معاونان وزارت ورزش و جوانان با مقام ریاست جمهوری دیدار خواهند کرد، افزود: یکی از نکات مهم در دیدار با ریاست جمهور ایجاد ساختار حقوقی برای ورزش بانوان در ادارات کل استان‌ها خواهم بود تا در این حوزه نظارت بیشتری را به خرج دهیم.

مدیرکل توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه تعهد، تخصص و تجربه در نواب رئیس بانوان اهمیت دارد،خاطر نشان کرد: در جلسات مختلف از معاونان توسعه امور ورزشی استان‌ها خواسته شده قبل از برگزاری مجامع استعلام نایب رئیس بانوان را از رئیس کارگروه این حوزه بگیرند.

کاظمی پور گفت: توسعه ورزش قهرمانی در استان خراسان رضوی باید جدی تر پیگیری شود و در تخصیص بودجه بین بانوان و آقایان دیوار کشی نشود.