درخشش کاروان ایران در هانگژو با طلاهای «صفایی» کامل شد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رتبه دوم کاروان ایران در هانگژو با طلاهای ارزشمند ملیحه صفایی امکان پذیر شد و این بانوی مشهدی توانست درخشش کاروان ایران را کامل کند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مریم کاظمی پور در آیین تجلیل از بانوان مدال آور و قهرمان خراسان رضوی در عرصه بین المللی، اظهار کرد: اوج فاجعه در غزه امروز اتفاق افتاده و رژیم غاصب صهیونیستی حملات توپخانه‌ای خود را آغاز کرده است.

وی افزود: بعد از ۴ سال از شهادت سردار سلیمانی، دشمنان ۹۰ زائر او را به خاک و خون کشیدند و این کشور را عزادار کردند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ورزشکاران علمداران پرچم مقدس کشور هستند و افتخار آفرینی این عزیزان در جامعه بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

کاظمی پور تصریح کرد: سخنان رهبری درباره نقش پررنگ بانوان ورزشکار بسیار شنیدنی است و نکات بسیار ارزشمندی به دنبال دارد.

وی ادامه داد: مزین شدن نام کاروان پاراآسیایی کشور به نام حضرت زهرا(س) برای همه ما با برکت همراه بود و توانستیم رتبه دوم این رقابت‌ها را کسب کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با توسل کاروان پارآسیایی کشور به حضرت رضا (ع) توانستیم در ۴ روز پی در پی هر روز ۸ مدال کسب کنیم و این افتخارات برای کشور رقم بخورد.

کاظمی پور اضافه کرد: در حق ورزشکاران پارآسیایی نباید کم لطفی شود چرا که این عزیزان هم با سختی مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به شکل گیری کنگره زنان تاثیرگذار گفت: در کنگره زنان تاثیرگذار بناداریم علاوه بر افتخار آفرینان ورزشی در عرصه بین المللی از سایر فعالان در عرصه ورزش از جمله مربیان، داوران، خیرین ورزشی نیز تجلیل کنیم.