شکست نیان الکترونیک مشهد از نماینده والیبال تهران

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب طبیعت تهران شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه مملو از تماشاگر مهران، موسوم به قله عقاب‌ها برگزار شد، ابتدا تیم طبیعت موفق شد در یک بازی نزدیک و پا یا پای با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ پیروز دست اول شود و گام اول را به نام خود ثبت کند.

در دست دوم نیز تیم طبیعت توانست با حفظ شاکله تیمی و ادامه روند خوب خود، با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری برسد و در مجموع ۲ بر صفر از میزبان خود جلو بیافتد.

همچنین در دست سوم تیم میهمان کار سختی نداشت و موفق شد در دستی که بارها به دلیل اعتراض اعضای کادر فنی ۲ تیم متوقف شد، ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود و در مجموع سه بر صفر بر حریف خود غلبه کند.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را باخت پشت سر گذاشته بود و تیم طبیعت با کسب برد در بازی گذشته پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و چادرملو اردکان به ترتیب با ۲۲ و ۲۳ امتیاز رتبه های نهم و یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند.

طبق برنامه تیم نیان الکترونیک چهارم بهمن ماه میهمان ایفاسرام اردکان و تیم طبیعت نیز در تهران پذیرای شهداب یزد خواهد بود.