تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی با مولد سازی دارایی‌های راکد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با مولدسازی دارایی‌های راکد می توانیم بخشی از ۲۸۲ پروژه نیمه تمام ورزشی استان را تکمیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علیرضا تاج فیروز با اشاره به تبدیل به احسن مجموعه ورزشی ثامن (ع) با اجرای طرح مولد سازی امکان پذیر است، اظهار کرد: اتمام و بهره برداری از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) یکی از مهم ترین دغدغه‌های مهم ورزش خراسان رضوی به شمار می‌رود.

وی افزود: با مشورت از مدیران استانی طرح مولد سازی در مجموعه 421 هکتاری ثامن الائمه (ع) اجرا خواهد شد و می‌تواند این مجموعه را به دهکده المپیکی تبدیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: احداث 30 مجموعه ورزشی، دریاچه مصنوعی و هتل 5 ستاره در 320 هکتار باقی مانده جزو موارد پیش بینی شده برای جانمایی در این مجموعه ورزشی خواهد بود.

تاج فیروز ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که سرانه ورزشی در آن پایین تر از حد استاندارد است با اجرای این طرح و بهره برداری از اماکن ورزشی نیمه تمام این سرانه رشد قابل توجهی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: عدم کارایی لازم در بهره‌گیری از اموال و دارایی‌های دولت، موجب درج احکامی در قانون برنامه ششم توسعه و قوانین بودجه سنواتی پیرامون موضوع مولد سازی شده است.

آیین نامه اجرایی مولد سازی دارایی‌های دولت در 24 اسفند 1401 به تصویب هیات عالی مولد سازی دارایی‌های دولت و در فروردین ماه 1402 به تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا رسید.