تربت حیدریه آماده میزبانی جام حذفی فوتبال کشور

بدنبال صعود تاریخی تیم فوتبال سپنتا تربت حیدریه به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور ستاد برگزاری این رویداد ورزشی با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه تربت حیدریه در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بدنبال میزبانی تیم فوتبال سپنتا در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور ستاد ویژه ای با حضور مسئولان شهرستان تشکیل و در خصوص میزبانی مطلوب و شایسته شهرستان در این رویداد گفتگو و تبادل نظر شد.

علی اکبر کی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در این نشست با بیان اینکه رسیدن نماینده این شهرستان به این سطح از فوتبال کشور موفقیتی ارزشمند تلقی می شود، گفت: میزبانی این رویداد ورزشی فرصتی است که با توجه به همزمانی با دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی افزود: این رویداد از منظر ورزشی به واسطه کسب بهترین نتیجه توسط نماینده شایسته فوتبال شهرستان و از بُعد اجتماعی نیز به دلیل نمایش مطلوب غنای فرهنگی و جایگاه ویژه تربت حیدریه در ابعاد مختلف در سطح کشور حائز اهمیت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی در میدان ورزش گفت: از بازیکنان، کادرفنی و طرفداران فهیم تیم شهرمان انتظار دارم فارغ از هر نتیجه ای با تکیه بر اصل جوانمردی و حفظ حرمت و اصول اخلاقی خاطره ای مثبت در حافظه ورزشی تیم میهمان و همه ورزش دوستان ثبت کنند.

تیم فوتبال سپنتا و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه به مصاف یکدیگر می‌روند.