پیام تاج فیروز به‌ مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب را به مردم ولایتمدار به ویژه جامعه ورزشی این استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در متن  پیام علیرضا تاج‌فیروز آمده است:

انقلاب اسلامی ایران، تحفه‌ای بی‌بدیل برای ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان بود که به دستان سلاله پاک پیامبر(ص) به جهان هدیه شد و برکات زیادی را با خود به همراه آورد. بیان دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران در سال 1357 قطعا در این مجال اندک نمی‌گنجد اما ناشکریست اگر درباره تاثیر این نهضت غرورآفرین برای نسلی که انقلاب را درک نکرده‌اند چیزی نگوییم.

افتخارات ارزشمند و حماسه‌سازی ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان ایرانی در چهل و اندی سال قبل، نمونه بارزی از تاثیر انقلاب اسلامی مردم و تفاوت نگاه به ورزش و تندرستی در قبل و بعد از سال 57 است. افتخارآفرینی‌های مکرر شیرزنان و دلاورمردان ورزشکار این بوم و دیار به ویژه ورزشکاران خراسانی از ابتدای انقلاب تاکنون زبان‌زد جهانیان است و ثبت قاب‌های ماندگار بین‌المللی در رشته‌های مختلف گواه این ادعاست.

اینجانب با افتخار فرارسیدن چهلم و پنجمین فجر انقلاب را به تمامی ورزشکاران و جامعه ورزشی استان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال اتصال این نظام مقدس را به حکومت مهدوی امام عصر(عج) خواستارم.

علیرضا تاج‌فیروز

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی