برگزاری مسابقات کشوری اسکواش «مشهدکاپ»

سرپرست فنی مسابقات مشهدکاپ گفت: بعد از سال‌ها وقفه، شاهد برگزاری رقابت‌های اسکواش در بالاترین سطح با میزبانی مشهد عالی بودیم.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی مختاری درباره این رقابت‌ها اظهار کرد: ۳۲ اسکواش باز برتر کشور در بخش آقایان، رقابت‌های خود را در مجموعه اسکواش ورزشگاه آستان قدس آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام دو مرحله بازی در صبح و بعد ازظهر ۸ نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

سرپرست فنی مسابقات اسکواش مشهد کاپ خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز عصر چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سپهر اعتماد پور در ۳ ست متوالی علیرضا شاملی را شکست داد و به فینال رسید.

مختاری ادامه داد: در بازی دوم این مرحله نیز پویا شفیعی فرد با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل محمد رضا ضیاء کاشانی به پیروزی رسید تا رقیب اعتمادی در فینال شود.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب فینال نخستین دوره مسابقات مشهد‌ کاپ بین سپهر اعتماد‌پور و پویا شفیعی در کورت های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مختاری در پایان ضمن تشکر از هیات میزبان و فدراسیون اسکواش عنوان کرد: امیدوارم با افزایش کمی و کیفی مسابقات شاهد آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کشورمان جهت حضور در رقابت‌های بین المللی و آسیایی و کسب افتخار برای کشور عزیزمان باشیم.