پایان مرحله دوم لیگ شنا با رتبه نخست نماینده خراسان رضوی

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: تیم شنای شهیدهاشمی‌نژاد مشهد در پایان مرحله دوم لیگ شنا بر سکوی نخست قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، گرایلی در اینباره اظهار کرد: مرحله دوم بیستمین دوره لیگ شنا باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۲– جام خلیج فارس با حضور هشت تیم به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پنجشنبه و جمعه ( ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲) پیگیری و به پایان رسید.

وی افزود: در پایان مرحله دوم این دوره از مسابقات تیم استخر شهید هاشمی نژاد با ۲۲ هزار و ۹۴۹ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. تیم‌ نفت تهران در این مرحله با امتیاز ۲۲ هزار و ۸۷۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نیز تیم اریس اصفهان با امتیاز ۲۲ هزار و ۴۱۴ در جایگاه سوم جدول رده بندی جای گرفتند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی ادامه داد: اختلاف تیم استخر شهید هاشمی نژاد مشهد و نفت تهران در مجموع دو مرحله تنها ۱۰ امتیاز است و شناگران ما توانستند اختلاف امتیاز ها را در این مرحله کمتر کرده و انشالله در مرحله سوم و دور پایانی بتوانیم با جمع آوری امتیازهای لازم به هدف خود برسیم.

مدرسه شنا بتیس البرز، موسسه ورزش قهرمانان اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه نفت تهران، استخر نور سمنان، نفت امیدیه، استخر شهید هاشمی نژاد مشهد و مقاومت هشت تیم حاضر در این دوره از مسابقات هستند.