وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: لزوم مشارکت بین دستگاهی برای تقویت ورزش خراسان رضوی

وزیر ورزش و جوانان گفت: طی سال‌های اخیر ورزش در خراسان رضوی افت عجیبی داشته و باید با مشارکت بین دستگاهی، این استان به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کیومرث هاشمی در افتتاحیه ورزشگاه شهید سجودی فریمان ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز می‌توانیم به راحتی در جایگاه‌های خوبی قرار بگیریم و نباید حق این عزیزان را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه منویات رهبری همواره سرلوحه وزارت ورزش و جوانان است، افزود: شورای عالی ورزش طی روزهای گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی برای پیشرفت ورزش کشور داشت.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امروزه ورزش مورد توجه همه جوانان سطح کشور است و همه دستگاه‌ها باید به این موضوع توجه کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کشور ۴۰ همت اعتبار نیاز است، تصریح کرد: در خراسان رضوی با وجود ۲۸۲ پروژه نیمه تمام ورزشی ۲ همت اعتبار نیاز داریم.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات بسیار خوبی برای سال ۱۴۰۳ توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شدت و این اعتبارات تا حدود بسیار خوبی کمک کننده خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه‌های مورد افتتاح باید با حداکثر ظرفیت خود در اختیار مردم قرار گیرد .

هاشمی با بیان اینکه ۹ وزارت خانه درگیر امر ورزش هستند، ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای عالی ورزش ما می‌توانیم سیاست‌های خود را به سایر وزارت خانه‌ها دیکته کنیم .

وی با اشاره آماده‌سازی کامل طرح آمایش سرزمینی اظهار کرد: آمایش سرزمینی به معنای عدالت در ورزش است و به عنوان مثال زمانی که کشتی در فریمان یک رشته قهرمان پرور است باید تمام زیر ساخت‌های آن در این شهرستان فراهم شود.