دستیار وزیر اطلاعات: انتخابات، عرصه همگرایی مردم است

دستیار وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همان طور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است، انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با روسای هیات‌های ورزشی استان، افزود: هجوم سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می گیرد و جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند نقش آفرینی می کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی بدیل جامعه ورزشی در عرصه های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات ادامه داد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروزه کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای ورزش متصور است.

وی افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی با تنوع کارکردهاست و مهمترین کارکرد آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت مناسبات اجتماعی است.

او تصریح کرد: وظیفه جامعه ورزشی کشور صرفا قهرمان پروری نیست و مهمتر از آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و تزریق امید و خودباوری ملی است.

تعدادی از فعالان ورزشی خراسان رضوی در ابتدای این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.