انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور با دانشگاه

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی فاضلی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: باتوجه به ضرورت همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی، همسو با سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و همچنین در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشترک همکاری میان متولیان نظام آموزشی این قرار داد بسته شد.

وی افزود: در همین راستا به منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، با هدف توانمندسازی مهارتی، کارآفرینانه و اشتغال‌پذیری دانشجویان؛ تفاهم نامه همکاری بسته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور درباره مفاد این همکاری خاطر نشان کرد: همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه به عنوان اعضای افتخاری جهت حضور در انجمن‌ها و هیأت‌های ورزشی شهرستان، همکاری دانشگاه در برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت برای مربیان، ورزشکاران، مدیران و کارشناسان با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه می‌توان اشاره کرد.

فاضلی با اشاره به اخذ مجوز رشته‌های کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف علوم ورزشی و تربیت بدنی در دانشگاه نیشابور، گفت: مقرر شد با استفاده از ظرفیت‌ها و نیاز سنجی اداره ورزش و جوانان شهرستان؛ دانشگاه نیشابور با توجه به نیاز و پتانسیل‌های موجود در خصوص اخذ مجوز رشته کارشناسی ارشد در گرایش های مورد نیاز خود اقدام کند.