برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بردسکن  

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از برگزاری همایش پیاده روی در روستای انابد به مناسبت دهه مبارک فجر و عید مبعث خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رضا غلامی دراینباره اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی با شرکت ۳۰۰۰ نفری از همشهریان و مسئولان شهرستان از مسیر مسجد جوانان ابوالفضلی تا استادیوم شهید امام بخش انابد برگزار شد.

 وی با بیان اینکه سالن شرکت تعاونی به زودی برای ورزش‌های غیر توپی و کشتی مهیا می‌شود، افزود:  در بخش انابد استعدادهای ورزشی زیادی  وجود دارد و  برآنیم تا با ایجاد زیرساخت ها این ظرفیت‌ها را  شکوفا کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن بیان کرد: در مراسم اختتامیه این همایش ورزشکاران به اجرای حرکات نمایشی، دفاع شخصی، شکستن اجسام و همچنین اجرای ورزش باستانی با نوای آقای کفاش زاده، مرشد کهنه سوار استان برگزار شد.

در ادامه  اجرای حرکات نمایشی و دفاع شخصی،شکستن اجسام سخت ، توسط کونگ‌فو کاران  زیر نظر  استاد مرتضوی برگزار شد در ادامه به درخواست ورزشکاران استاد باستانی فرماندهی انتظامی بخش انابد به اجرای حرکات زیبای دفاع شخصی پرداختند.

نوای دلنشین استاد کفاش زاده مرشد کهنه سوار کشور و اجرای برنامه میل بازی  توسط مرتضی گلرخ قهرمان میل بازی جهان از دیگر برنامه های این مراسم بود که شور و نشاطی خاصی را در سالن ایجاد کرد.

جوایز ویژه شامل گرمکن شلوار، کارت‌های هدیه و یک دستگاه دوچرخه  به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برندگان اهداء شد.