تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان رضوی در هیمالیانوردی

نشست سرپرست هیات کوهنوردی خراسان رضوی با هیمالیانوردان استان با تاکید بر نقش آفرینی بیشتر بانوان در عرصه ورزش کوهنوردی و هیمالیانوردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد ایمانی فر در نشست هیمالیانوردان خراسان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دانش و تجربه پیشکسوتان هیمالیانورد باید به نسل جوان انتقال یابد.

وی افزود: پیوند بین تجربه پیشکسوتان با نیرو و انگیزه جوانی اتفاقات خوبی را در حوزه ورزش کوهنوردی رقم خواهد زد؛ در این راستا خراسان رضوی مهد کوهنوردان باتجربه است و تلاش می‌کنیم تا زمینه تبادل و اشتراک گذاری تجارب بین افراد خبره و جوانان فراهم شود.

ایمانی فر تصریح کرد: هم افزایی و تعامل در جامعه ورزشی کوهنوردان با هدف اعتلا و تعالی کوهنوردی استان در حال شکل گیری است و امیدواریم در سایه این شور ورزشی شاهد افتخارآفرینی برای استان باشیم.

در بخشی از این نشست، هیمالیانوردان خراسان به عنوان میزبان اصلی برنامه به بیان خاطرات صعودهاي برون مرزی و ارائه نظرات و پیشنهادها در رابطه با ورزش کوهنوردی پرداختند.

این نشست با حضور رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و اسناد آستان قدس و مسئول کمیته پناهگاه‌ها و تاسیسات ورزشی فدراسیون کوهنوردی و جمعی از هیمالیانوردان استان برپا شد.