مدال برنز بوکسور مشهدی در مسابقات بلغارستان

علی حبیبی نژاد در وزن 63.5 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز تورنمنت جهانی بلغارستان شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسابقات بین‌المللی بلغارستان که از تورنمنت‌های سطح یک جهان است، در صوفیه برگزار شد که تیم بوکس ایران با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافت و فقط به دو مدال برنز رسید.

بوکسورهای کشورهای ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، ایرلند، قزاقستان، کوزوو، قرقیزستان، لیتوانی، مولداوی، مغولستان، مراکش، نیجریه، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، تاجیکستان، تایلند، ترکیه، اوکراین و ازبکستان در این مسابقات شرکت کرده بودند و دو نفر از بوکسورهای کشورمان به مدال برنز رسیدند که یک نفر خراسانی است.

علی‌ حبیبی ‌نژاد از بوکسورهای خراسانی است که به همراه مسلم مقصودی به مرحله نیمه نهایی رسیدند، اما با قبول شکست برابر حریفان با مدال برنز به کار خود پایان دادند.

علی حبیبی نژاد در وزن 63.5 کیلوگرم به روی رینگ رفت که در ابتدا «وانشا» قهرمان جوانان جهان از هند و «الکساندر پاراچیف» از مولداوی را شکست داده بود، سپس در مرحله بعدی برابر «روسنوف رادسولائف» از بلغارستان قرار گرفت که در نهایت با تلاش هایی که داشت با مدال برنز به کار خود پایان داد.