خراسان رضوی قهرمان مسابقات سنگ نوردی جام فجر

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از کسب مدال طلای مسابقات سنگ نوردی جام فجر توسط تیم هیات استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی دراینباره اظهار کرد: عناوین اولی و دومی مسابقات سنگ نوردی جام فجر در رده های سنی جوانان و نوجوانان توسط ابوالفضل محمدی  و علی اصغر عمارلو از نیشابور کسب شد.
محمد ایمانی فر با اعلام این خبر گفت: در بیست و دومین دوره مسابقات سنگ نوردی جام فجر یادواره زنده‌یاد وحید مرادی، ابوالفضل محمدی در رده سنی نوجوانان A و علی اصغر عمارلو در رده سنی جوانان از نیشابور موفق شدند با کسب نتایج درخشان به ترتیب مدال های طلا و  نقره را از آن خود کنند.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان A، ابوالفضل محمدی از نیشابور موفق شد بالاتر از سید آرسام فخاری از همدان و یزدان شکیبی راد از قزوین در جایگاه نخست مسابقات قرار گیرد. 
سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز رادین فروغیان از تهران عنوان اولی را کسب کرد و علی اصغر عمارلو از نیشابور با افتخار بر سکوی دومی ایستاد. همچنین علی عاشوری از تهران مدال برنز را برگردن آویخت.
ایمانی فر گفت: در ماده سرطناب این دوره از مسابقات در رده سنی آزاد بخش آقایان به ترتیب داود رکابی از زنجان، احمدرضا سلگی و رادین فروغیان از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانانB نیز آرین امیری از کرمانشاه، محمدرضا طرلانی از تهران و علی دژبان از زنجان حائز عنوان اول تا سوم شدند.
گفتنی است؛ بیست و دومین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر یادواره زنده‌یاد وحید مرادی، در بخش بانوان از یکم تا چهارم اسفندماه در همدان برگزار می شود.

30 بهمن 1402