همایش پیشکسوتان صعودهای ورزشی کشور در مشهد

سرپرست هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی گفت: ششمین همایش پیشکسوتان صعودهای ورزشی کشور در مشهد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،ایمانی‌فر در اینباره اظهار کرد: ششمین همایش پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور با هدف اشتراک گذاری تجربیات در حوزه ورزش کوهنوردی در مشهد برگزار شد.
وی در خصوص برگزاری این همایش گفت: این ششمین همایش پییشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور است که امسال به میزبانی خراسان رضوی و در مشهد برگزار می‌شود.
او در ادامه افزود: در مرحله اول به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات، تجارب و سابقه پیشکسوتان کوهنوردی در کل کشور همایشی برگزار شد تا در مواردی که پیشکسوتان کوهنوردی با آن مواجه هستند، موضوعات تخصصی مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد.
سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: کسانی که در مدت یک سال گذشته به عنوان سرپرست در هیات کوهنوردی حضور داشتند تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و برنامه های هیات کوهنوردی در فضای سرپرستی با قوت انجام شده است.
وی بیان کرد: در حوزه آموزش که یکی از مسائل مهم در حوزه کوهنوردی محسوب می‌شود حدود ۳ هزار نفر در طول سال گذشته در حوزه‌های مختلف کوهنوردی آموزش دیدند. هیات شهرستان‌ها نیز در این مدت فعالیت های خوبی داشته و باشگاه‌ها نیز اقدامات خود را انجام داده‌اند. در اداره هیات کوهنوردی در سال گذشته مسئله خاصی وجود نداشته است، فقط دوره‌های سرپرستی امکان برنامه‌ریزی‌های بلند مدت را با تاخیر مواجه کرده که انشاءالله با برگزاری انتخابات، افق دورنمای هیات کوهنوردی تقویت شده و توسعه پیدا خواهدکرد.