جشن حماسه حضور، انتخاب اصلح در تربت حیدریه برگزار شد

گردهمایی جامعه ورزش و جوانان تربت حیدریه با حضور نماینده منتخب مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گردهمایی جامعه بزرگ ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در انتخابات، توفیقات بدست آمده در چهار سال گذشته را مرهون تلاش های هیأت های ورزشی، حمایت جدی نماینده شهرستان و همراهی دولت دانست و گفت: تخصیص اعتبار بمنظور تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی، تکمیل استخر، خانه جوان و سالن طبقاتی، احداث خوابگاه ورزشکاران و سالن چندمنظوره از مهمترین درخواست های حوزه ورزش و جوانان تربت حیدریه است که امیدواریم به همت و پیگیری نماینده شهرستان در چهار سال آینده محقق شود.

مجید رضایی در اینباره اظهار داشت: این مراسم با حضور محسن زنگنه منتخب مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی و معاونت توسعه امور ورزش استان برگزار شد.

وی افزود:محسن زنگنه منتخب مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان از افتتاح دو استخرشنا در این شهرستان تا سال آینده خبر داد .
او در ادامه اظهار داشت: محسن زنگنه در این مراسم با بیان اینکه جذب اعتبارات حوزه ورزش تربت حیدریه، در چهار سال گذشته از میانگین کل استان بیشتر بوده، در این مدت تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی در دستور کار قرار گرفت که تکمیل استخر سرپوشیده شهرک ولیعصر و مجموعه خصوصی ساز آبشار از مهمترین آن ها است، لذا با جذب اعتباری انجام شده سال آینده شاهد راه اندازی این دو مجموعه آبی در تربت حیدریه و همچنین استخر شهر دولت آباد خواهیم بود.
زنگنه در ادامه اضافه کرد: از دیگر مطالبات حوزه ورزش تکمیل رینگ ورزشگاه آزادی و افزایش ظرفیت این ورزشگاه به ۱۵ هزار نفر است که در این مورد نیز طرح مطالعاتی آن به اتمام رسیده و پس از کارشناسی و تایید به انجام خواهد رسید، همچنین با توجه به افتخارات بی شمار حوزه ورزش در بخش قهرمانی کسب سهمیه برای شرکت تیم های ورزشی این شهرستان بویژه در رشته های تیمی در لیگ های دسته یک یا ۲ کشور مورد انتظار است که با همکاری مسوولین ورزش شهرستان و حمایت بخش خصوصی در حوزه صنایع برای تحقق این موضوع تلاش میکنیم.
وی در خصوص جریان انتخابات و مشارکت حماسی مردم بیان داشت: قطعا پیروز واقعی این جریان مردم بودند و در این دوره با افزایش مشارکت اقشار مختلف نماینده این حوزه انتخابیه با بیش از ۷۰ هزار رأی اعتماد در رتبه سوم کسب بیشترین آرای دوره دوازدهم مجلس قرار گرفت.
محسن زنگنه افزود: این موضوع مهر تأییدی بود بر آگاهی و خدمت شناسی مردم و همین موضوع مسوولیت چهار سال آینده را برای نماینده بیشتر خواهد کرد، لذا با تمام توان در جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم شریف این منطقه و پیشرفت شهرستان حرکت می کنیم.
رضایی در پایان گفت: این مراسم با حضور «محمود قربانیار» معاون توسعه امور ورزشی خراسان رضوی با اهدای لوح از اقدامات ارزشمند «محسن زنگنه» در حوزه ورزش تقدیر نمود.

17 اسفند 1402