درخشش شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا در تهران برگزارشد.



🔹به گزارش روابط عمومی هیات شطرنج خراسان رضوی، مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد.

🔹این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال باحضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار گردید که شطرنج بازان خراسانی خوش درخشیدند

🔹در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن پور مقدم  توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد.

🔹همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.

🔹پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال ، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی زیر ۱۰ سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر ۸ سال اعضا تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.