نگاه رنکینگ ایران در بازی‌های پاراآسیایی به تیم شطرنج نابینایان بود

پرافتخارترین ورزشکار کاروان پاراآسیایی هانگژو گفت: باتوجه به اینکه نگاه رنکینگ ایران در روز آخر به تیم شطرنج نابینایان بود، باید حتما مدال طلا را کسب می‌کردم.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ملیحه صفایی اظهار کرد: خداروشکر بلاخره توانستیم رنک ایران را در این بازی‌ها جابجا کنیم.

وی افزود: در دور آخر مسابقات حتما باید طلا می‌گرفتم تا کاروان ایران جایگاه دومی خود را تثبیت کند.

پرافتخارترین ورزشکار کاروان پاراآسیایی ایران خاطر نشان کرد: در دور آخر استرس بسیار زیادی که روی تیم بود و تیم B1 شطرنج بانوان ایران توانست در آخرین دور طلای انفرادی و تیمی را کسب کند.

صفایی با اشاره به مسجل شدن طلا در رقابت‌های استاندارد قبل از پایان مسابقات تصریح کرد: باتوجه به مسجل شدن طلا در رقابت‌های استاندارد، در بازی‌ آخر با آرامش زیادی بازی کردیم و توانستیم طلا را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات هانگژو بسیار بالاتر از جاکارتا بود و حریف‌های قدری از کشورهای ویتنام، هند و اندوزی را شکست دادم.

بازیکن تیم ملی پاراشطرنج ایران بیان کرد: باتوجه به مشکل داشتن صفحات مسابقات در جاکارتا توانستم ۳ مدال نقره کسب کنم اما با تلاش‌ فراوان نقره جاکارتا تبدیل به طلا شد.

صفایی با اشاره به تصمیم قاطع برای کسب طلا‌های هانگژو اضافه کرد: طی این سال‌ها با هر صفحه و هر زمانی بازی کردم تا بتوانم حریف‌های خود را شکست دهم.

وی گفت: خدا را شاکرم که من و تیم شطرنج بانوان توانستیم نقشی در بدست آوردن رنک تاریخی ایران داشته باشیم.