سطح بالای مسابقات شنا در بازی های پاراآسیایی هانگژو

نایب قهرمان خراسانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو گفت: با توجه به 3 دوره شرکت در مسابقات پاراآسیایی، سطح رقابت های هانگژو بسیار بالاتر نسبت به دوره های گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد حسین کریمی درباره مسابقات پاراشنا هانگژو اظهار کرد: رقابت های بسیار جذابی را در هانگژو بین کشور های قزاقستان، اندونزی، چین، ژاپن و ایران شاهد بودیم.

وی افزود: خداروشکر توانستم 3 مدال ارزشمند در رشته های 100متر کرال پشت، پروانه و آزاد برای کشورم به ارمغان بیاورم.

مدال آور خراسانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو بیان کرد: در این مسابقات 8 نفر برتر دوره مقدماتی به فینال می‌رسیدند که در 100متر کرال پشت بعد از اندونزی موفق به کسب مدال نقره شدم و در دو رشته پروانه و آزاد به مدال برنز این رقابت ها رسیدم.

کریمی با اشاره به فاصله 10 ماهه تا مسابقات پارا المپیک پاریس خاطر نشان کرد: باید هرچه سریعتر فدراسیون برای برگزاری اردوها و تمرینات اقدامالات لازم را انجام دهد تا بتوانیم بار دیگر شاهد حضور شناگران در مسابقات پاراالمپیک باشیم.

وی ادامه داد: دو مسابقه انتخابی پاراالمپیک در سال 2024 برگزار خواهد شد که یکی از آن ها پایان امسال در ایتالیا ودیگری در اوایل سال آینده در آلمان است؛ در این رابطه شناگران ایران برای کسب سهمیه در یکی از این دو رقابت حاضر خواهند شد.