پایان مسابقات رنکینگ پسران نوجوان کشور در مشهد/ بدمینتون‌بازان خراسان رضوی درخشیدند

مسابقات رنکینگ نوجوانان زیر 13 و 15 سال کشور با معرفی نفرات برتر در تالار بدمینتون شهید فخار مشهد برگزار شد. بب21561451

به گزارش روابط‌ عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسابقات رنکینگ نوجوانان زیر 13 و 15 سال کشور با حضور ۱۵۰ بازیکن از ۱۹ استان کشور به مدت ۳ روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

در مرحله نهایی بازی‌های زیر ۱۵ سال انفرادی، امیرعلی محمدپور از مشهد به مصاف امیرعلی احمدلو از مرکزی رفت که این ماراتن جذاب با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نماینده اراک پایان یافت؛ همچنین در این رده سنی، محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی و محمد میکانیکی به صورت مشترک سوم شدند.

در مرحله نهایی رده سنی زیر ۱۳ سال نیز نماینده خراسان شمالی پیروز میدان شد. برسام احمدی در بازی ای برتر موفق شد با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۷ کورش علیزاده از خراسان رضوی را از پیش روی بردارد تا دومین نماینده میزبان در این بازی ها به مدال نقره دست یابد.

در این رده، رادین بهمنی و آرتین سعیدی به صورت مشترک سوم شدند.

در فینال دونفره زیر ۱۵ سال نیز این رقابت ها، طلای مسابقات به میزبان رسید و امیرعلی محمدپور و محمد متین قاسمی با غلبه بر امیرعلی احمدلو و علی شریف حسینی از مرکزی با نتایج ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۸ قهرمان شدند.

فراهانی و کنعانی از قم همراه با بحری و حسنی از زنجان بر سکوی سوم ایستادند.

در فینال دونفره زیر ۱۳ سال تیم کیان جهان نوش و کوروش علیزاده از خراسان رضوی برابر برسام احمدی و ماهان محمدی از خراسان شمالی قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۴ به پایان رسید.

تیم های احمدی و اصغرپور از مازندران و بهمنی و سعیدی از زنجان و البرز هم عنوان سوم را کسب کردند.