حضور 60 گروه فعال و کنشگر حوزه خانواده در رویداد جامعه پرداز خراسان رضوی

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از میان 1802 گروه شناسایی شده برای رویداد جامعه پرداز، 60 گروه یا فرد مجوز شرکت در رویداد را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید جلال حقیرالسادات درباره رویداد جامعه پرداز اظهار کرد: رویداد جامعه پرداز با محوریت وزارت ورزش و جوانان و با مشارکت بنیاد ملی خانواده در 18 استان کشور در حال طراحی و برگزاری است.

وی افزود:این رویداد 11 و 12 بهمن به میزبانی خراسان رضوی در سالن قلم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: این رویداد حول 3 محور خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود و دغدغه‌مندان و اعضا حلقه‌های میانی این 3 حوزه که موفق به تولید محتوا یا محصولی در این 3 حوزه شدند، شناسایی و شرکت خواهند کرد.

حقیرالسادات تصریح کرد:  شرکت کنندگان به 6 گروه کاری تقسیم خواهند شد و به تمرین عملیات مشترک با یکدیگر، مسائل مربوط به زیست بوم استان و ارتباط و آشنایی با یکدیگر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در رویداد جامعه پرداز میزهای نمایشگاهی طراحی شده که کنشگران آثار و تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برگزیدگان استانی این رویداد به رویداد جامعه پرداز ملی که سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

سینا کلهر، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و مهدی متقی فر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.