خراسان، زبانزد مسائل فرهنگی در تکواندو است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در حوزه فرهنگی فدراسیون تکواندو همواره رتبه اول را در اختیار داشته که خراسان رضوی زبانزد این موضوع است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی ساعی در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو خراسان رضوی اظهار کرد: از جامعه ورزش تکواندو خراسان بابت همدلی در این انتخابات بسیار سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: از آقای تاج‌فیروز بابت همکاری با فدراسیون و هیات استان جهت توسعه و تامین زیرساخت‌های عمرانی تکواندو خراسان رضوی قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: خراسان رضوی از لحاظ زیر ساختی مشکلی ندارد و در این موضوع از هیات تکواندو تهران هم جلوتر است.

ساعی اضافه کرد: هم اکنون خراسان رضوی، ۶هزار ورزشکار، ۳۳۰ مربی و ۳۱۰ داور فعال دارد که باید از این ظرفیت جهت حضور در لیگ برتر استفاده شود‌.

وی بیان کرد: با عدم استفاده استان از ظرفیت‌های موجود خود، ظرفیت‌ها به استان دیگری تعلق پیدا خواهد کرد که استان را از مسیر توسعه باز می‌دارد‌.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: این استان تقریبا در همه ابعاد موفق بوده که امیدواریم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دارای تیم لیگ برتری هم شود.

ساعی ضمن اشاره به تغییر روند لیگ برتر تکواندو تصریح کرد: در لیگ امسال علاوه بر تیم‌ها، ورزشکاران می‌توانند به صورت انفرادی شرکت کرده و با کسب امتیاز راهی رده‌های مختلف تیم ملی شوند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی فدراسیون تکواندو همواره رتبه اول را در اختیار داشته که خراسان رضوی زبانزد این موضوع است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به افتتاح کمپ بین المللی تکواندو در مشهد اظهار کرد: باتوجه به این کمپ، مشهد می‌تواند میزبان اردو تیم‌های ملی و بازی‌های بین المللی باشد.

ساعی گفت: من این قول را به جامعه تکواندو خراسان می‌دهم که در مباحث فنی و داوری بهترین‌هارا برای این استان اعزام کنیم تا تکواندو خراسان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.